dijous, 24 de maig del 2012

Hemos pasado, volviendo a casa, por fuera de un restaurante en el que había una fiesta privada en la que la gente se paseaba por toda la sala con su plato en la mano. La comida estaba en una mesa pegada al ventanal. La gente iba, cogía un plato limpio de la pila que también había en la mesa, se servía de las bandejas llenas de comida, se daba media vuelta y se ponía a hablar con otra gente, que también tenía platos llenos de comida en una mano y que circulaba por la sala.

Hay cosas que se ve que ya comenzaron con una idea de bombero. Una idea del tipo: seremos doscientos, no cabemos... Pues fuera mesas y sillas. Y cubiertos. Y ¿cómo comemos? De pie, cosas pequeñitas, que no manchen demasiado y que puedan comerse con las manos.

Una mierda de idea. Cutre.

Trasládenlo a otras ideas. Verán que más que ideas son apaños. Y cuelan. Han colado.

7 comentaris:

  1. Ostres, per què es dira "una idea de bombero"? Coromines, on ets quan més et necessitem?

    ResponElimina
  2. Doncs aquí tens una teoria (absurda), però la xarxa en va plena: http://www.teoriasdelabsurdo.com/2009/06/tener-ideas-de-bombero.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'explicació em sembla raonable, encara que deixaria els pèls de qualsevol filòleg implicat una mica de punta.

      Elimina
  3. A Bonsuccés amb Notariat, vora la Casa Camper, hi va haver una temporada un restaurant on els seients eren com unes grades. Tu seies a la quarta grada, amb el plat a la falda, i a la tercera hi havia una altra persona, amb el plat a la falda, i així successivament. Doncs bé, diuen que hi va entrar un catedràtic de Teoria de la Literatura que, després d'estar-s'ho mirant una estona, i de fer quatre moviments com si comprovés alguna cosa, va exclamar: "AAAAHH! Ja ho entenc! Aquí has de posar el plat damunt el cap del del davant! I el de la primera fila es fot! Vinga, anem a buscar un restaurant de veritat!!!"

    ResponElimina
  4. El plat al cap del tio del davant. Això sí que molaria.
    Jo hi vaig anar a aquest lloc: t'hi donaven boletes d'arrós. Molt tonto tot.

    ResponElimina
  5. De fet, no és que fos a prop de la Casa Camper: és que era el restaurant de Camper. I, com diu Mr. K, només servien menjar en boles (vull dir boles de menjar, no que els cambrers anessin en conill, ja m'enteneu).

    ResponElimina
  6. Doncs jo conec al cuinee que va muntqr aixo i crec que no li va malament...economicament parlant

    ResponElimina

Come swim w/me